جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

هم‌میر مثل هم‌زاد

دلم یه نسخه از خودم می‌خواد

که چشمِ دلش از مال خودم بیناتر باشه تا رفیقم بشه،

همه چیز رو نگفته بدونه،

نخواسته راهنماییم کنه،

ندونسته دعام کنه،

حرف نزده بشنوه،

همیشه باهام باشه،

قد خودم عمر کنه،

نگرانِ «نبودنش» نباشم،

نگرانِ «نبودنم» نباشم که حالا بعدِ من چه می‌کنه...

می‌فهمی؟

 

 

+ چقدر خوب بود اگر می‌بود. نه؟

 

 

|۲۰ اسفند ۱۴۰۲_ ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه بامداد|

خیلی وقتا آدم آرزوش تو این خلاصه میشه که وقتی به خودش لبخند میزنه، لبخند پس بگیره. که با خودش، از خودش بودن حال کنه.

آخ آره دقیقا.
لازم نداشته باشی خودت رو بکشی تا راضیش کنی.
از خودت راضی باشی... از همین که هستی. 

امام حسین هم این چیزایی که میگین نداشت ، چه برسه به ما....

اینایی ک خواستین مال اون دنیاست

ولی خوب می‌شد اگر می‌شد.

با یک سری ترفندها میشه بدستشون آوردن. 

اما‌ نه به طور صد درصدی . چون بنای دنیا براساس باورهای ماست

آره می‌دونم.
به قول عالم عارف، میشه خلقشون کرد،
به قول اون‌ور آبی‌ها، میشه جذبشون کرد.

باور‌کن قدرت جذب هم مال خودمونه... با قدمت ۱۴۰۰ ساله

بله موافقم
برای عدم ایجاد وهن و فلان و بیسار تفکیک قائل شدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan