جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

«بودن»

 

حنانهٔ من؛

تمام روزهای نداشتنت را بر دیوارهٔ دوّار سیاه‌چال دلم چوب‌خط کشیده‌ام. تاریک است. نوری نیست. باید بپذیری که حسابش را نداشته باشم. بارها صدایم می‌کنی؛ ولی میزبان پاسخم نمی‌مانی. بارها رو برمی‌گردانم که جوابت را بدهم؛ اما نیستی. بارها صدایت می‌کنم؛ اما جوابی نمی‌دهی. بارها هوایت را می‌کنم؛ اما هوادارم نیستی. نیستی مادر. نیستی.

حنانه‌ترین حنانهٔ من،

از حدقهٔ چشمان بسیاری خیره نگاهم کرده‌ای. با لب‌های کوچک بسیاری به رویم لبخند زده‌ای. با دستان ریزنقش بسیاری برایم دست تکان داده‌ای، با قدم‌های فرزِ بسیاری به سویم شتافته‌ای... اما هیچ‌کدام تو نبودی. هیچ‌کدام. پس چه‌ وقت، «بودن» را در آغوشم به صرف می‌نشینی؟

حنانه کیست ؟

دخترم 😌 هنوز نیومده

شما فرزند از دست دادید؟

خیر
هنوز به دستش نیاوردم.

توکل کن به خدا عزیزم

ما هممون یه روز آرزوهامونو زندگی میکنیم. فقط یقین داشته باش به خدا که ارزوی تو براش چیزی نیست و حتما به حق علی دامنت سبز خواهد شد.

آزمایش سختیه، میدونم چه حالی هستی، میدونم توو چه ارزویی داری زندگی میکنی میدونم دلت چقدر پر از رنجه ولی اخرش انشالله شیرینه. در عوض وقتی خدا بهت یه فرزند سالم و صالح عطا کرد اونوقت یه مامان نمونه میشی که بیشتر از بقیه قدر این نعمت رو میدونی. 

خدا بزرگه ...

انشالله خیلی زود به آرزوت برسی عزیزم.

ممنوووووونم از انرژی مثبت اون😍😍😍🍃💛

شما هم خواب فرزندی که هنوز ندارید رو دیدید ؟ 

چون من خودم تجربه مادر شدن تو خواب رو دارم و خیلی حس عجیبیه برام از این جهت پرسیدم 

وگرنه قصد فوضولی یا اذیت کردنتون رو ندارم ، 

پس اگر دوست ندارید جواب ندید و اصلا تایید نکنید پیامم رو ⚘

بله بله بارها ⁦☺️⁩
خیلی هم دوست داشتنیه

میگن یه بنده خدایی رفته بود شکایت یه بانکی که قرعه کشی ش چرا برنده نشده, داد و بیداد راه انداخته بود که الا و بلا من برنده باید بشم, بعد از بالا پائین کردن بهش گفتن تو اصلا حساب باز کردی؟!؟

طرف گفت حساب چیه؟؟؟

 

حالا این حنانه خانم بابا نمیخواد؟؟ شما اول باباشو انتخاب کن بعد (چون من فکر میکنم و میکردم شما باید مجرد باشید)

حرف‌تون خیلی منطقی بود.😄
بودنِ باباش، مستلزم وجود شرایطیه که فعلاً نیست؛ فلذا باباش موجود نشده.

فعلاً که مشق نام حنانه می‌کنم...
دوشنبه ۱۹ تیر ۰۲ , ۲۰:۲۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

مای گاد.

ان‌شاءالله حنانه رو در آغوش می‌کشین.🤲

 

تشکر

با توجه به اینکه اشنایی من با شما عمر کوتاهی داره، کامنتا رو خیلی با دقت خوندم تا بالاخره فهمیدم چی به چیه:)) همه شون نکته کنکوری داشت :))  

 

 😄 ببخشید دیگه 🤝

😂 پَ هنو باباش نیومده فکر اسمشی.. باشه! حالا منم میگم.. بذا بقیه بدونن!

منم اسم انتخاب کردم.. یه نت توی گوشیم هست اسما رو توش مینویسم و البته فحش هایی که بلدم.. الان پیست میکنم.. فقط اینکه فحش ها معنیشون بد نیست و نیاز به سانسور نیست...

 

 

آناهیتا
آتنا
دیانا
آرمیتا به معنای آرامش
تانیا،  اینو اخیرا تو یه سریال روسی شنیدم و خوشم اومد، جالب اینه تو کشور ما هم این اسم هست... 
لیلا
سارا
امیرعلی

 

 

فحش ها
==========
یونگول
شیتگول
شانتول
کتکله
گاگول
جوجه اردک زشت
گوزن

 

 

نکته! حتما از روی اسم ها فهمیدید من عاشق دخترم 😊...

شب شیک تا پست بعدی.. 

فرزند دختر نصیبتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan