جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

بچه‌هااااا

بچه‌هاااا

دلم می‌خواد یهو جمع بشیم یه جا دورهمی بگیریم :)

مثلاً همتون بیاید الموت ^-^

 

|۶ فروردین ۱۴۰۳| 

با عکس‌ها و تعریفاتون از الموت ادم دلش میخواد حتما بره سر بزنه

لوکیشن بفرستم با خانواده تشریف بیارید.

خب کی بیام😐

بح آقای مدام السفر!
خبری ازتون نیست...
هر وقت دوست داشتید

من خیلی وقته دیگه مدام السفر نیستم😁😁

همینوراییم زیر سایه دوستان و دعا گوتون

خبببببب جمعه من اونجام

چرا دیگه مدام السفر نیستید؟
حتی آپ هم نمی‌کنید. فکر می‌کردم کلا دیگه نیستید، بعد نظراتتون رو یکی دو جا دیدم.
خوش بگذره، دریاچه اوان رو پیشنهاد می‌کنم. خودم امسال هنوز نرفتم.

فعلا کاروبغل کردم،توی مود کار کردنم،بازم سفرهام شروع میشه ولی

بلاگ ها رو میخونم،گاها هم نظر میدم ولی خب سوژه ای واسه نوشتن ندارم دیگه

 

ای بابا دعوت میکنید میخواید ناهار ندین🫤

الموت اینقد قشنگه واسه من که اوان کمترین جاذبه اون حساب میشه واسم ،فک کنم چنتا عکس از کوها و دشت های اونجا بلاگم گذاشتم

ان‌شاءالله سلامت باشید،
موفق و پیروز توی کار و بار و امورات دیگه.

احتمالاً ۹‌ام برمی‌گردیم تهران نمی‌دونم :)

الموت که عجیب قشنگه
حیف که خیلی جاهاش رو هنوز ندیدم...

مرسی🙏🏻 فعلا که شرایطش نیست

اگه روزگار بر وفق مراد باشه قطعا سفر کردن تو برنامم هست و الموت هم تو لیست

خیلی هم عالی
روزگارتون سپید و نورانی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan