جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

ترکیب سمی؛

فقط ترکیب سرماخوردن و روزه بودن!🚶🏻‍♀️

 

+ چطوری فردا برم مدرسه؟

 

|۲۵ فروردین ۱۴۰۲_ ساعت ۸ و ۱۷ دقیقه|

کاری نداره،

روزه نگیرید، بمونید خونه استراحت کنید،

یه گواهی ببرید مدرسه.

به همین راحتی :))

معلمم که : ) ۲۶ تا بچه رو کجا آلاخون والاخون کنم 🚶🏻‍♀️

مدرسه ؟

بلی 
نیمچه‌معلمَکی هستم‌

معلمی؟

بلی اگر خدا بخواد🤧

آخی چه باحال 😍🥺❤❤

عه 
باحاله؟ خیلی سخته.

من شب 23 رو با ویروس گوارشی اعصاب خرد کنی سر کردم

الحمدلله امروز بهتر شدم

خدا سلامتی بده ان شاء الله

ان‌شاءالله سلامتی نصیبتون
ممنون

وستسخلسدستسنساس

معلمممممم

چه پایه ای ؟ چه درسی ؟ :))))

فعلا یه نیمچه هستم🤭
پیش دبستان دو
شنبه ۲۶ فروردين ۰۲ , ۲۰:۳۸ منتظرالمهدی (عج)

سلام ان شاءالله حالتون خوب باشه 

سلام 
ممنون ان‌شاءالله به دعای خوبان

سلام خوبی؟

راستی من نتونستم کانال تلگرامتو پیدا کنم

سرچ کردم ولی نشد

شایدم فیلترشکنم مشکل داره

سلام بانو
خودت خوبی؟ الحمدلله 
عیب نداره عزیزم ♥️
فعلا خودمم به فیلترشکن‌ دسترسی ندارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan