جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

دلم تنگ کسی باشد که نیست.

دلم می‌خواد کسی رو‌ داشته باشم که دلم براش تنگ بشه...

نه که الان تنگ نمیشه، نه. یعنی دلم تنگ بشه و مجبور نباشم بگم. خودش بفهمه.

 

فقط تو نیستی، اگه میخوای روانت آسیب نبینه مث بچه آدم بگیر آخر شبی بخوال و خواب بستنی انبه ببین

عجب.
حالا چرا بستنی انبه؟
من همش توی خواب دارم می‌دوئم.

اخه بستنی انبه خیلی خوشمزس 😂

اکی بهش فکر می‌کنم.

داش تو دیوونه ای 

بگیر بخواب خوشی زده زیر دلت 

😂😂😂

نمیدونم چند سالته ولی این حس معمولا در 17 سالگی شروع میشه تا برسه به بالابالاها

دو راه داری، یا سرکوب کنی یا دوس پسر پیدا کنی، سرکوب یه روانی افسردت میکنه و دوس پسر شکست عشقی و جگر سوزت میکنه... دیدی گفتم انبه بهتره.. ساندیس هلو هم خوبه

هوممم. ولی خب پس من غیرمعمول بودم که از اون سن شروع نشد.
نمدونم‌

بیا وبلاگم، یه کلیپ خر گذاشتم ببینش روحیت باز بشه.. اخرین پستمه

باشه ممنون

ماه زده.. غم زده زیر دلمون و آوردیم بالا که این شدیم.. شدیم چندش مگه نه؟! 

سلام علیکم

جمع بابرکتی هستن:

https://de-sire.blog.ir/post/180

سلام و وقت بخیر
ممنونم

به پسر آبی:

نه :))) 

من عاشق آدمهاییم که لباسهایشان از بابا آوردن غم های قدیمی خیسه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan