جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

پرسنلایز کیدز!

 

دلم همستر می‌خواد

چند سال پیش رفتم با بابام همستر بخرم،

همسترها خواب بودن.

پدر فرمود عَه این‌ها که همش خوابن... چیه آخه یه چی بگیر حداقل حرکت کنه، حال آدم به هم می‌خورد از این‌ها.

با لب‌های آویزون از مغازه اومدم بیرون،

گفتم پس یه جفت فنچ بگیرم،

گفتن این‌ها که خیلی سر و صدا دارن! نمی‌ذارن آدم بخوابه.😒😐

بزرگوار مدنظرش بیشتر خریدنِ مجسمهٔ حیوانات بود، روش نمی‌شد واضح بگه.

بعد شما هی بگو چرا تک‌فرزندی؟ یعنی بچه نخواستن؟

با این توصیف بچهٔ بی‌حرکتی که بیدار باشه؛ ولی بی‌صدا باشه رو چطور می‌تونستن شخصی‌سازی کنند؟!

بعد امشب می‌فرمان، بریم یه بچه بیاریم بزرگ کنیم، میگم کی حال داره دشوریش رو بشوره؟😄 فرمودند یکی میاریم که این مرحله رو رد کرده باشه!

 

 

+ به هرحال بزرگترها راهش رو پیدا می‌کنند 😆😬✋🏻

 

|۹ دی ۱۴۰۲_ ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه بامداد|

وای اگه دختر منم بزرگ بشه مثل شما حیوون خونگی بخواد و من مثل باباتون بپیچونمش یعنی ناراحت میشه؟:))) من اصلا نمیتونم تحمل کنم داشتن حیوون خونگی رو 

یه ماهی کوچولو دارم که خیلی لوسه، همون خوبه فعلاً.
حیون خونگی مثل پرنده خیلی هم فایده داره. از نظر شرعی و اخلاقی و ...
ولی خب. سلیقه است دیگه.

ما به جفت فنچ داشتیم من همیشه نگران بودم براشون، همش فکر میکردم نکنه الان غصه بخورن، نکنه الان دلشون چیزی بخواد که من فراهم نکردم براشون، خلاصه دیوونه میشم :))

عزیزممممم
چه روح لطیفی 😍
منم دلم نمیاد خیلی
ولی خب خیلی هم تنهایی کشیدم که راضی شدم بهش و البته افاقه‌ای نکرد 😑😐

حیوون خونگی ها گوناه دارن :""

آره خیلی 😓
يكشنبه ۱۰ دی ۰۲ , ۰۰:۴۲ دخترک کبریت فروش

وای بشری من خرگوش دوست دارم خیلی

من همه‌چی دوست دارم 😬✋🏻
يكشنبه ۱۰ دی ۰۲ , ۰۶:۱۸ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

دعوت میکنم از بستر ویترین هم برای نوشتن خاطرات و دلنوشته هاتون استفاده کنید

با سپاس

علیک سلام
ممنون 

فکر کنم صحیح ترش این باشه که خودت آستین بالا بزنی و اون نوزاد یا بچه ای که دوست دارن رو بهشون هدیه کنی .

هم اعلا تر از حیواناته ، هم از گوشت و پوست خودشونه و بهش حس همخون بودن دارن

:) آستینم بالا نمیره. متأسفم.

خب مومن خدا ، اگه کسی از پس‌ مدیریت خودش برنیاد ، نتونه خودشو جمع و جور کنه... دیگه چه انتظاری از روزگار داره! آدم‌ها که به کنار

الآن من چکار کنم؟!

برنامه ریزی رو خوبی های خودت و رشد دادن اونها 

برنامه ریزی روی بدی های خودت و از بین بردن اونها

 

در ادامه هنر زندگی کردن بهتر ،‌متبلور‌میشه

چشم!

اون علامت تعجبه چی میگه 😅

آخه تقریباً ارتباط سه تا منشن بالاتر شما رو به موضوعی که داشتیم درباره‌اش حرف می‌زدیم رو نفهمیدم و اینکه چی شد به این نتیجه رسیدید که باید خودم رو مدیریت کنم؟!

چون رفع همه مشکلات ، دقیقا همه مشکلات ، با ۲ .تغییر باورها و ۱. اصلاح افکار و ۳. عمل حداقلی ، انجام پذیره

خب درست.
الآن درباره چی باید این سه مورد رو انجام بدم؟
بچه‌دار شدن؟

مگه تشکیل زندگی دادین؟!

خیر

خب دیگه دنبال چی هستین. به سمت تکامل بالاتر...

باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan