جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

خسران از این بیشتر؟!

یادم نمیاد توی دانشگاه هیچ استادی از بازار کار حرف زده باشه یا از مهارت‌افزایی در راستای رشتهٔ خودمون چیزی گفته باشه... و این خیانتِ اساتید به دانشجوئه.

فقط مشغول‌مون کردن به ارائه کارهای عملی بی‌خود و کم‌فایده و کم‌بازده... به‌جاش باید هر ترم دو واحد درس عملی و ثابت از یک فن و مهارت کاربردی در راستای رشته ارائه می‌دادن که وقتی فارغ‌التحصیل میشی با همون فن بتونی یا درآمد کسب کنی یا بالاخره با افزایش همون مهارت به بازار کار و اهل فنش وصل بشی...

 

عجیب احساس خسران می‌کنم...

اشتباه بود که بلافاصله بعد از ارشد، معطل آزمون‌های استخدامی شدم، هرچند که با وجود فهمیدن این اشتباه، هنوز هم زورم به زور خانواده نمی‌چربه و نمی‌تونم بهشون بفهمونم که تایم زیادی رو برای این اشتباه مکرر از دست دادم... لطفاً اجازه بدن دیگه تکرارش نکنم.

 

و الآن خیلی دیره برای مهارت‌افزایی؛ ولی خب کاری نمیشه کرد و ۸ ماهه مشغول همین مسیرم.

و من خستهٔ مسیرم...

خیلی خسته.

دلم می‌خواد برم بالای یه بلندی مشرف به کل دنیا و این خستگیم رو فریاد بزنم.

 

عمرم رو تلف شده می‌بینم، هرچند که حجم زیادی از این ناامیدی از ناحیهٔ شیطونه؛ ولی مقداریش هم برآمده از حقیقتیه که توش غوطه‌ورم...

 

واقعاً دلم می‌خواد یکی بغلم کنه و با تمامِ وجود بفهمه و بهم حق بده.

 

 

+ این نوشتنه، انرژی منفی‌هام رو دفع می‌کنه... اصراری به خونده‌شدنش ندارم... ولی اگر خوندید، شنیدن حرف‌هاتون رو قطعاً دوست دارم‌.

 

|۸ اسفند ۱۴۰۲_ ساعت ۱۰ و ۳۱ دقیقه شب|

دقیقا بشرا منم هر روز دارم به این فکر می کنم .....

 

مردم یه دوره ی آموزشی ۱۰ جلسه ای می رن باهاش مغازه می زنن و مجوز می گیرن .چطوری ما هر ترم ۱۲ تا درس هر درس ۱۶ جلسه ! و جالب اینه که بعد امتحان های پایان ترم هیچی ازش یادمون نیست.....

این همه عمرمون رو می ذاریم پای چیزایی که نمی تونه درآمد و از اون مهم تر استقلال آیندمون رو تامین کنه 

 

واقعا برای اساتید و دانشگاه ها و خودم و .... کلا متاسفم 🙂💔

دقیقاً همینه...

نمی‌دونم چرا همه‌چیز اینقدر حال به هم زنه!
واقعاً دیگه کی برم مهارت یاد بگیرم؟ 
کی ازش استفاده کنم؟

هیچی به هیچی
چهارشنبه ۹ اسفند ۰۲ , ۰۱:۰۸ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

عین حقیقت بود

مهارت آموزی که اصلا ندارن

صفر و وقت تلف کن

 

حالم به هم می‌خوره از این سیکل معیوب
که عیوبش به چشم هیشکی نمیاد انگار...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan