جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

گولوموس‌ژوگولِر کجاست؟

وقتی عصبی می‌شم، یه نقطه‌هایی از وجودم درد می‌گیرن یا دچار تیک میشن که تا پیش از این حتی نمی‌دونستم وجود دارن.😑

الآن اون نقطه از بدنم که بهش میگن گولوموس‌ژوگولِر و یه نقطه که نزدیک گیجگاهمه دچار تیک عصبی شده. 😑

 

 

|۲۹ آذر ۱۴۰۲_ ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه شب|

بعد از خوندن اسم اون نقطه از بدنت دچار تیک عصبی شدممممم

😄
پنجشنبه ۳۰ آذر ۰۲ , ۱۷:۲۲ عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی

این خارجی ها همه چی رو سختش میکنن .. شما توجه نکنید

باشه.

منم فک م درد میگیره ، حتی گاهی باز شدنش یه کم سخت میشه .

تاااازه بعد از مدت ها ، فهمیدم خدا این دردِ حین عصبی شدنای شدید رو بهم داده که بهم بفهمونه ای بنده من وقتی عصبی هستی... اونم اینقدر شدید... سعی کن دهنتو ببندی . 

 

هر روز بابت این نعمتش شکرش می‌کنم

آره، معلومه غالباً نیمهٔ پر لیوان رو می‌بینید حتی اگر ته‌استکان باشه.

من که کلا سکوتم، این هم روش.

سکوت در برابر همه چی ؟

در برابر خیلی چیزها بله.
کم پیش میاد حرف بزنم.
و هر حرفی رو یکبار فقط میزنم. چی بشه  دیگه دو بار و سه بار بشه تکرارش کنم.

اگه با جواب دادن ها کلافه یا عصبی میشی شاید مشکل از مخاطبت نباشه .

منظورتون اینه که فقط یکبار میگم؟
خب چون شرایط طوری بوده که اینطوری شدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan