جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

بیان از دسترس خارج شد؟!

واااای سه روز بود «بیان» برام بالا نمیومـــــد!!!

گفتم هیچی دیگه!

بیان هم پرید🤧

نزدیک بود افسردگی بگیرم.

به خیر گذشت.

 

برای شما هم اینطوری بود؟!

 

 

|۱۳ اردی‌بهشت ۱۴۰۲_ ۱۱ و ۳۸ دقیقه شب|

اره داوش

عح!🤧

بله کلا برای همه قطع بود.

چون قبلش ایتا قطع بود.

غلط نکنم شبکه های ایرانی رفت زیر دوربین. :))

ایناشو دیگه نمی‌دونم ولی خب آره ایتا و بله هم قطع بود.

عادیه عادیه :)))

هر چند وقت یه بار میپوکه دوباره درست میشه

نه واااالااا من تا حالا دربارهٔ بیان تجربه نکرده بودم.

اوهوم ولی ۲روز نبودا

والا انگشتم آرتروز گرفت از بس زدم روش و نیومدم.

بلی بلی بلی...

هوممم
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۲ , ۰۴:۵۳ شروین ‌‌‌‌‌‌‌shervin

دیدیم که بیان حکم ‌شیشه عمر داره :/

 بله بله 

من خیلی دعا کردم دیگه برنگرده 

ولی دعام اثر نداشت

عه چراااا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan