جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

آرزوهای تو چیه؟

دلم می‌خواست؛

شرایط طوری بود که می‌تونستم یه گویندهٔ خوب بشم،

باز هم سر کلاس‌های تصویرگری قرآن استاد مشکین‌فام مستمع آزاد بشینم، صلا بشم پاکارش اینقدر نق بزنم تا کتابش رو بنویسه،

بشینم منسجم روی مفردات قرآن یه‌طوری کار کنم که الله الله... اصلاً کتاب التحقیق مصطفوی رو از حفظ بشم. هوم؟

آموزش فتوشاپم رو تکمیل کنم و... ترکیبش با اون تصویرگریه که گفتم... چه شود!

از اونور برنامه‌نویسی با مدرن‌ترین زبانش رو یاد بگیرم و کلی بتونم استفاده کنم و استفاده برسونم.

و کلی از این آرزوهای نه‌چندان دورِ دوست‌داشتنیِ آقا(عج). پسند.

 

هوفففف 

 

+ آرزو بر جوانان که عیب نیست... هست؟

 

|۱۸ فروردین ۱۴۰۲_ ۱۲ و ۳۴ دقیقه نیمه‌شب|

آرزو می کنم قبل از اینکه برام عادی بشه برگرده 

قبل از اینکه دیگه دوسش نداشته باشم 

نمی دونم همین الان هم دیر شده یا نه

دعا می‌کنم آنچه که به صلاحته با خواستهٔ دلت هماهنگ باشه.🌹

عه

ینی آقا امام زمان این چیزا رو می پسندن؟

.

من یه آرزو بیشتر ندارم که گفتنی نیس.

دولتِ کریمهٔ امام زمان عج هم گویندهٔ خوب و برنامه‌نویس خوب هم لازم داره، نداره؟؟؟

شما به نیت آقا عج، یه نفس عمیق هم بکشی قبوله، این چیزها که اصلا هیچی.

شروع کن! آرزو ها رو به هدف تبدیل کن و واسه رسیدن بهشون برنامه بریز

آقای پسر آبی! یه آیینه بگیرید جلو این نوشتهٔ خودتون یکبار دیگه بخونید و به خودتون بگید: شروع کن!...

اما؛ من چشم. ✌️

من آرزوم هوافضا امیرکبیر هستش

باریک الله
چه خوب
ان‌شاءالله بهش برسید ✌️

حال را دریابیم که به گذشته زیست نشده تبدیل نشود :))

حال هم باید مشغول یه چیزی باشیم دیگه! : )

خالی الذهن هم نمیشه بود. خالی الآمال هم نمیشه بود. هوم؟

منم دلم می خواد یهو دانشگاه بگه زبان اردو یاد میده. آخه دیدم چینی و کره ای یاد میدن گفتم خب چی میشه اردو هم یاد بدن

هومممم

آره خوبه
هرچی زبان‌های بیشتری بلد باشی حال میده و کاربرد بیشتری براش میشه پیدا کرد.

منم همینو گفتم

حال را دریابیم

مشغول چیز خوب باشیم.

آرزوی دور و دراز هم نباشه که تبدیل به آرزوی دست نیافته و زندگی زیست نشده، نشه

درسته
منم کلا از اینام که همیشه میگم «از مسیر لذت ببر.»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan