جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

«تَر»های گذشته

قبل‌ترها آدم بهتری بودم،

رقیق‌تر،

لطیف‌تر،

مهربون‌تر،

ظریف‌تر،

خیرخواه‌تر،

نوع‌دوست‌تر،

به‌فکر‌تر...

 

 

میشه آدم برگرده به تنظیمات قبلش؟ چطوری؟

 

 

 

|۱۷ فروردین ۱۴۰۲_ ساعت ۲ و ۳۷ بعد از ظهر|

همه چی دست خودمونه اولا.

دوما اگه جزو ذاتیات ما باشه، هیچوقت نمیره، که بخواد دوباره برگرده. هست. فقط باید گردگیری بشن ×_×

همون دیگه توی کیفیت گردگیری موندم.
البته که ذاتی بودن.

با عشق، گردگیری میشن @_@

سخت‌تر شد که.
یه‌کم عملی‌تر و ملموس‌تر نمیشه؟

ازون زن و شوهره چه خبر

خیلی ایول داریا 

حامیانه بوده نقشت نه؟

یه سوال دارم،
شما همسر آقای «شاگرد بنا» هستید؟ 🚶🏻‍♀️ یا من اشتباه می‌کنم؟

از ایشون هم خبری ندارم... یه جورایی بله.

همسرشون که خانوم ام یحیی هستن

ما الکی خوشمون اومد اسممون رو باهاشون ست کردیم

آخه اسم قبلیمون منکراتی بود

آهااا
وبلاگشون رو دارید؟🌱


ان‌شاءالله فردایتان بهتر از پیش باشد.

و کاش از خدا احوالی بهتر از گذشته درخواست می‌کردید...

متشکرم از شما
شاید چون احوالی بهتر از چیزی که بودم، برام متصور نیست، درخواستشم برام قفله. شما بخواید... دعای بردار دینی برای برادرش (خواهرش)، مستحبه و از دعای حاجی و بیمار هم موثق‌تره ان‌شاءالله.

ان‌شاءالله عاقبت بخیری نصیبتون 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan