جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

خب؟ تکلیف چیه؟

دنیا نمی‌ایسته تو بهش برسی. هرچند که موظفی باید بدویی همیشه برای زندگیت و تلاش کنی.

اما در مقابل هم باید اموراتت رو طوری کنترل کنی تا درگیر آرزوهایی نشی که رسیدن بهشون مستلزمِ داشتنِ پیش‌فرض‌هاییه که می‌دونی رسیدن بهشون در توان یا در استطاعت تو نیست. چه مالی، چه از هر لحاظ دیگه‌ای.

 

 

+ بی‌منطق می‌گم؟

 

 

 

|یکشنبه_ 23 بهمن_ ساعت 3 و 36 دقیقۀ بعد از ظهر|

چه جالب‌ دقیقا همین لحظه(یعتی از چند دقیقه پیش تا الان) داشتم به آرزویی فکر می کردم که هیچ کدوم از پیش شرط های لازمش رو ندارم و از طرفی هم نمی تونم دل بکنم

حساب کردم برای رسیدن به اون آرزو به چند سال زمان احتیاج دارم

اما نمی دونم بعد دویدن براش اصلا محقق بشه یا نشه

چه باحال :)
به نظرم چون یه جورایی دیگه وقت‌هامون بی برکت شده، نمیشه روی رسیدن به همه آرزوها حساب کرد.
نهایت باید بشینی بببینی اگر حساب کنی به صرفه تره کدوم یکی رو در پیش بگیری، برای رسیدن بهش؟!
و اینکه حتی در نظر بگیری ببینی کدوم یکیش با اندازه‌های خطکش و نقالۀ خدا منطبق‌تره. متوجهی؟ همون یه چیزی توی مایه‌های علم نافع و لاینفع.

اینکه عنوانت رو با سوال شروع کردی رو دوست دارم. عاشق سوال هام. بپرسیشون و بدیشون برن تا بی عجله جواب هاشون بیان و تو راه بمونی! 

: )
خب الحمدلله.
حالا دربارهٔ موضوع پست، نظرتون چیه؟

نه درسته...

آرزوهای طولانی آدمو کور می کنه تا موقیت های دیگه زندگی رو نبینه...

 

هوممم نگاه جالبی بود. درسته 

چند جمله ابتدایی نامه امیرالمومنین به امام حسن رو در نهج البلاغه بخونید.

عربی و فارسی رو با هم بخونید.

من الوالد الفان...

ممنون بابتِ پیشنهاد
چشم

با منطق میگی ولی من آدم منطقی ای نیستم...

بسیار خوب
به هرحال هرکسی یه جوریه

شایدم باید ولش کنی تا اون به تو برسه. یه جمله‌ای بود فکر کنم از پائولو کوئیلو که میگفت رها کن اگر قسمتت باشه بهت برمیگرده.

و که از جون کندن برای رسسدن بهش خسته شدم. گاهی رهادمی‌کنم میبینم خودش اومد پی‌ام.

عجب!!
یه‌کم ماجرا دلیه... منطقی نمیشه اینطوری نگاه کرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan