جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

یاااللعجب!

در حاشیهٔ مراسمِ آیینی امشب، چیزی که توجهم رو  بیشتر از همه جلب کرد؛ دعا برای طلب شهادت، فرج آقا صاحب الزمان، شفاعت حضرت محمد(ص) و رفع فتنه‌های آخرالزمان بود!!! 😳

 

 

+ الله اکبر 🤨 نشنیده بودم تا حالا. واعظ درونم هم وقت گیر آورده هی می‌پرسه: این‌ها این همه تناقض رو چگونه برمی‌تابند؟! : )) و‌ من جوابی براش ندارم.

 

 

 

|۹ آذر ۱۴۰۱_ چهارشنبه _ ساعت ۱۱ و ۵۶ دقیقه شب|

خب تناقضش کجاس ؟

مکانِ مراسم و عقایدشون.

+ به منشن‌های مطلب «هیپنوتیزم و مهمان دیشب» مراجعه کنید : )

چه مراسمی بوده؟

به منشن‌های مطلب «هیپنوتیزم و مهمان دیشب» مراجعه کنید : )

کجاست؟ گشتم  نبود

https://ein-shin-ghaf.blog.ir/1401/07/06/%D9%87%DB%8C%D9%BE%D9%86%D9%88%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D9%85-%D9%88-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A8

ممنون که لینک دادی، عجب!! عجیبه واقعا! 

 

 

اوهوم : )

جالب بود! اگر تهش شعار هم میدادن میدادن جالب تر هم میشد😄

آره خخخ 

اون پست رو قبلاً خونده بودم. اما این بار با نظراتش خوندم.

خیلی برام جالب بود. 

براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

دو تا دوست زرتشتی دارم که خیلی نجیب و شریف هستند. با روابط صمیمی و با حفظ احترام متقابل.

یکیشون استاد دانشگاه ادیان است و یکیشون هم با فرهنگستان زبان همکاری دارد...

سلامت باشید ممنونم.

چقدر خوب : ) جالبه که آدم اطرافش روابط گوناگون رو تجربه کنه.

اون مطلب "هیپنوتیزم" در کنار این پست ، جالب انگیز ناک بود . چیزی رو دارید تجربه میکنید که برای خیلی ها شگفت انگیزه . بنظرم با سوژه های جالبی سر و کار دارید که میتونه آثار جذابی رو خلق کنه . البته اگر به نوشتن علاقه مند باشید

اینقدر مشغول درگیری‌ها و روی سخت این سبک زندگی هستم که مهلت برداشت خلاقانه ازش رو ندارم؛ اما متوجه نظرتون هستم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan