جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

هیچ‌چیز و همه‌چیز

این چندروز اینقدر همه بلاتکلیفی‌هام و اتفاقات بدم به اوج رسیده که...

 

 

+ در عینِ اینکه دوست ندارم با کسی حرف بزنم، نیاز دارم حرف بزنم.

خستمه.

انگار که هیچی نمی‌خوام و همه‌چی می‌خوام...

خیلی دنیای عجیب و سختی شده 😭

دقیقا مثل من

اما فکر نکنم هیشکی اوضاعش به وخامت اوضاع من باشه 😭🤦🏻‍♀️

دلم میخواد 6 ماه بخوابم از همه جا بی خبر باشم 

اوهوووممممم

الان بهتری، یا هنوز خستَته؟

من یک عدد مدام الخسته ام : /

+ هعی می گذره

عجیب تر اینکه آدم برخی مواقع خسته ست نه بخاطر کارهای کرده ، بلکه بخاطر کار های نکرده ...

دقیقااااااااا
بار روانی کارهای مونده و بلاتکلیفی‌های پشت سر هم آدم رو داغون می‌کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan