جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

ناهار؛ کیک با چایی!🤦🏻‍♀️

خــُــب! دیروز که به جشن بیعت گذشت و کلی انرژی منفی‌های این چند وقت رو شست برد الحمدلله.

 

امروز هم که یه جمعهٔ خوبی بود البته با اغماض که بگذریم... 

 

کتاب «مهارت‌های زندگی برای کودکان» رو دارم می‌خونم خیلی نمیشه گفت کتاب خوبیه ولی مشتاقم زودتر تمومش کنم که جزوهٔ توصیه شدهٔ احلام رو بخونم؛ جزوهٔ «کودکِ متعادل».

 

کتابِ الکتریکی «ماجرای فکر آوینی» رو هم دارم با یه گروه هم‌خوانی و مباحثه پیش میرم تا اینجای متن که خیلی عالی بود. البته که زوده برای قضاوت و فلان.

برای گروه هم نظری ندارم جز اینکه فقط برام نیرو محرکه است تا برای کتاب خوندن طی روز به زور هم که شده یه ابرویی، آکولادی، پرانتزی چیزی باز کنم.

راستی دوسال پیش یکی کتابِ نیم‌دانگ پیونگ یانگ‌ رو بهم هدیه داده بود توی طاقچه، یهو طاقچه‌ام حذف شد و کتابم هم به باد ‌رفت، بعد دو سال طاقچه رو نصب کردم دیدم عه این کتابمم توشه و حذف نشده. حسابی سوپرایز شدم.

 

 

و اینکه فردا باید برم اداره، امیدوارم به اون نتیجهٔ مطلوب برسم. آخدا اگر شیفت صبح بشم که عالیه. واقعا از شیفت بعداز ظهر بدم میاد تمام روزم رو از دست میدم.

 

 

یه ذره توی فتوشاپ تنبل بازی کردم امروز؛ ولی باید بتونم جبران کنم ایشالا.

 

 

بعد اینکه به جای ناهار کیک خوردم 🤣🤦🏻‍♀️ با چایی. همین‌قدر بی‌خیال.

 

 

یه کم باید روی تغییر دستورالعمل‌های کاری بچه‌ها تمرکز کنم. البته بیشتر روی روشِ بیان و توضیحش که جمع بشه توی ذهنم.

 

هومممم دیگه همین.

 

 

|۱۵ مهر ۱۴۰۱_ ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه شب|

چرا یهو چندتا هندونه شد تو دستت

هومممم شاید اینطور به نظر برسه، ولی خب خیلی هم اینطوریه نیست، برای روزهای قبل از مدرسه این فشردگی لازمه که موتورم کار بیوفته. متوجهی؟
بعد که مدرسه شروع بشه ۱۵ روز دیگه؛ من فقط نصف روزش مال خودمه و برنامه‌هام تغییر می‌کنه.

من تو این چند روز تعطیلی از این شیرکاکائو های یه لیتری با این کیک های شیرینی فروشی ها که وسطش یه ژله هستش، شرکتی نیستن فقط پلاستیک دارن.. این اینا میخورم.. میشد 52 تومن ناقابل! قیمت یه کوبیده.. ولی اینجا نزدیک دانشگاه غذا بیرونبر نیست و من تازه فهمیدم میشه از غذا های دانشگاه به صورت ازاد با قیمت 15 تومن یکی دو تا خرید

اگر آزادش این قیمت باشه، به نظرم قیمتش مناسبه.
خوردن یه کله شیر کاکائو یهو کبد رو از کار می‌ندازه... چرب میشه. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan