جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

#خسارت_خوردگانیم

+ یک فرم از «دزدی در روز روشن» را در قالب کلمات توضیح دهید:

 

_ اینطوریه که زنگ می‌زنی، همه‌چیز از کم و کیف مسیر که چندتا کوچه پایین‌تره و تعداد طبقات و حدودی از جزئیات و حجم اثاثیه رو به شرکت اسنپ‌بار توضیح میدی و تعرفه رو می‌پرسی. بعد که توضیح میده، تهش می‌پرسی خب حالا با تعرفهٔ شما، نهایتِ هزینهٔ ما چقدر میشه و میگه حدود ۱ و‌ ۴۰۰. تا اینجای ماجرا همه‌چیز میزونه. با رضایت، ثبت سفارش می‌کنی و باز هم هنوز همه‌چیز میزونه. فرداش اثاث رو که بار می‌‌زنند با کلی شلختگی و افتادن مانیتور و پکوندنِ یه جعبه اثاث و شکستن ظرف‌های شیشه‌ای داخلش؛ نهایتِ عددی که پایین فاکتور خودنمایی می‌کنه، عدد ۶ میلیون و ۷۰۰ تومنه. تازه اونم با ذکر این نکته که «حاج‌آقا ناقابله!!».

 

 

+ عَخی، چقدر بد! یه فریم دیگه هم داری رو کُنی برامون؟ 

 

_ بله. فرم بعدی این‌طوریه که اول تیر زنگ می‌زنی به صاحب‌خونه، میگی می‌خوام پاشم خونه پیدا کردم. میگه حالا دو ماه بشین، خونه رو گذاشتم برای فروش، عجله نکن. با خودت دو دو تا چهارتا می‌کنی و پیش خودت میگی باشه خدا رو خوش نمیاد بذارمش توی فشار، اون خونه هم که پیدا شده رو هم بیخیال، خدا بزرگه دو ماه دیگه می‌چرخم پیدا می‌کنم. خلاصه دو ماه هم ‌صبر می‌کنی، یه خونه هم پیدا می‌کنی و قولنامه میشه و حالا الان اول شهریوره. باز ششصد بار به صاحب‌خونه زنگ می‌زنی تا اینکه بالاخره ۵‌ام شهریور جواب میده، که میگی خونه پیدا کردم و اثات رو هم جمع کردم می‌خوام پاشم. میگه واااا پولت آماده نیست که! صبر کن ۲۵‌ام شهریور! :/ میگی اثاث جمع شده. یه ماه چطور زندگی کنم بی‌اثاث؟! خلاصه باز با عقل جمعی به این نتیجه می‌رسی که اگر بدون گرفتن پول اگر خونه رو تخلیه کنی، ممکنه هرگز به پولت نرسی و دستت هم به جایی بند نیست. و با کش و قوس فراوان ۲۰ روز هم صبر می‌کنی و باز با سه روز تأخیر پول آماده میشه؛ آمّــاا به عنوان اجاره برای تیر، ۲ میلیون و برای شهریور، ۴ میلیون از پول کم می‌کنه!!! این هم دو دَره بازی جدیدِ صاحب‌خونه‌ها.

 

 

+ این‌ها رو نمی‌گم که غر زده باشم، میگم که از این تجربیات استفاده کنید.

 

آره خلاصه #خسارت_خوردگانیم.

 

 

 

|دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱_ به وقتِ اثاث‌کشی_ ساعت ۱ و ۱۳ دقیقهٔ نیمه شب|

ماها خودمون به خودمون رحم نمیکینم😶

چطوری رحم کنیم دیگه؟
همه‌جوره باهاش راه اومدیم... هعی

اسنپیه چرا همچین بوددد !!!!

چه می‌دونم والا... نه لباس فرم داشتن نه کارشون درست و به قاعده بود، این همه هم خسارت زدن...

واااااات 

عملا ۷ ت برا اسباااب کشی ؟؟؟؟ 

 

دقیقاااااً
خیلی عجیب بود.
خیلییییی عجیب بود. اصلا از روش حساب کتابش سر در نیاوردم. فقط فهمیدم تعرفه‌ای که ابتدا گفت یهو ۶_ ۷ برابر شد موقع پرداخت.

اونا رو گفتم نه شما رو که

آهان...
رحم کردن یه چیز رویایی شده‌.
الان صاحب خونه جدیده ما، این ماه شهریورماه که دید گرفتار شدیم بهمون رحم کرد، گفت اجازه این ماه رو نمیگیرم. درحالی که قانونا خونه قولنامه ما بود از اول ماه و باید کرایه می‌دادیم ولی بزرگواری کرد. گفت وجدان نیست که راضی بشم دو جا رو کرایه بدی...
دنیای عجیبی شده.

سلام 

واقعا اون افراد بابت استرس به شماوارد کردن و یا باعث بد قولیشما شدن چطور میخوان اون دنیا جواب بدهند

علیک سلام
همچین جواب بدن که اون سرش ناپیدا.

بابا از باربری معمولی میگرفتی نصف میشد 

عجب حرومزاده ایه این اسنپ 

یه اسباب کشی و جابه جایی اندازه سه تا اجاره خونه هزینه داشته :( 

حالا ایشالا که خونه جدید پر خیر و برکت باشه براتون

دقیقا قد دو سه ماه اجاره خونه...

ان‌شاءالله به دعای شما 💚 خیلی روزگار سختی شده. خدا به داد همه‌مون برسه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan