جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

بعد از هشت روز

دیروز بعد از 8 روز سیستم رو روشن کردم و نشستم سر آموزش‌هام و متوجه شدم چقدر اشتباه بود این وقفه! چقدر به عقب پرت کرد من رو! چقدر این آهسته و پیوسته رفتن ،مهمه. آره خلاصه.

 

اثاث کشی موکول شد به 25 ام شهریور... این یعنی حتی برای یه مسافرت یک هفته‌ای هم وقت نمونده برای قبل از شروع مدرسه و کار و این داستان‌ها. به قول اون یارو: «این بده!»

 

پروسه دندونپزشکیم هم خیلی طولانیه! حوصله ندارم. خرجشم خییییلی زیاده. چه خبره؟ به خاطر یه دوره افسردگی مسخره رهاش کردم...sad و از سر گرفتنش خیلی سخته برام.

 

استخراج تکنیک بحثِ کارگاه «انصاف» مونده، باید ببینم چکار می‌تونم کنم، کم‌کم وسط کارهام باید انجام بدم.

 

دلم می‌خواد دوباره ثبت نام کنم طراحی رو با استاد امجد ادامه بدم. خیلی خوب بود حیفه از دستش بدم.

 

از اینکه نمی‌دونم از اول مهر چی در انتظارمه و باید چکار کنم، احساس بدی دارم. نمی‌تونم برنامه بریزم برای خودم، ذهنم مشوشه و دلم می‌خواد زودتر بدونم قراره چه غلطی کنم. 

 

و اینک؛

نیمروز نوشت _ ساعت 6 و نیم عصر_ 12 شهریور 1401 

 

 

یه چیزی میشه آخرش،زیاد نگران نباش

دلم می‌خواد از این قفس در بیام... چقدر مستأصلم.

مگه نگفتی ارشد داری؟ پس چرا فکر اول مهری؟

من 11 تا دندونمو پر کردم.. :)))) کل درمونگاه دیگه منو میشناختن و توی نوبت گرفتن تلفنی حرفه ای و ثانیه ای عمل میکردم

طراحی مداد و کنته رو میگی؟ یوتیوبم خوبه و ابزار خوب

آره فارغ التحصیلم. 
اول مهر میرم سر کلاس احتمالا برای تدریس. قبلا مربی پیش دبستان بودم و احتمالا ادامه بدم. نمی‌دونم.
دندونپزشکی کلا رو مخه.
بله طراحی سیاه قلم. این استاد خوبیه ولی من تنبلی کردم ادامه ندادم.

سلام 

مگر قرار چی بشه 

خوب مهر یه ماه از ماه خدا 

به اینده فکر کردن ادم درمانده میکنه

سلام
آره موافقم
ان شاءالله بهترین ها برای همه مون رقم بخوره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan