جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

دنیا خیلی کوچیکه...

قبول داری طنین؟

خیلی کوچیکه!

جوری باورش دارم که وقتی یهویی پیدات کردم فقط لبخند زدم...تعجب نکردم.


یک وقت هایی از این یهویی پیدا شدن ها ترس برم میداره :) بقیه اش بماند.


خوشبخت و عاقبت بخیر بشید زیر سایه امام زمان عج.

دنیا کوچک نیست گِرده 
: )
عزیز دلمی تو قطعا
اره واقعا خیلی کوچکیه و قبول دارم: )))))
واسمون دعا کن :*
چنننند وقت بود به دلم افتاده بود خبرای خوب ازت باید بشنوم. اشتباهی به دختر عمه‌ات دایرکت دادم توی اینستا...خخخ خلاصه روز قبل عقد بگی نگی خبرم کرده بود: )
سلام
شما بزرگ شدین که کوچیک میبینیدش بانو. وگرنه دنیا برای همه کوچیک نیست. [لبخند]
سلام عزیز دل ♥

نظر لطف شماست :)
هنوز به بزرگی شما نشدم.
گاهی وقتا قبولش دارم این جمله رو و گاهی وقتا نه ! :/
اوهوم
خودمم همینطور :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan