جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

به پیشنهاد دوست جانم :)

دوست جانی  دارم بهتر از آبِ روان...

که فرمود از فضای مجازی خیلی بهتر هم میشه استفاده کرد. وی خاطر نشان کرد که فضای مجازی فقط به شبکه های اجتماعی محدود نمیشه،سپس به تعدادی سایت اشاره فرمود که شدیدا به درد بخور بود و مرا نیز به عملی کردن چنین کاری تهییج نمود.

پس برآن شدم تا سایت هایی رو معرفی کنم : )

آموزشی همه کاره ی به درد بخور : کاغذ رنگی

آموزش مبانی عکاسی :  دانشکده پیک وان (هرچند خیلی قدیمیه ولی من دوستش داشتم ولی اگر در این زمینه سایت به در بخورتر و بروزتر داشتید ممنون میشم معرفی کنید.)

سایت استاد قشنگم :) استاد محمد شجاعی؛ منتظران منجی


پ.ن:  پیشنهاد میکنم هم به وبلاک دوست جانم سری بزنید و هم سایت های خوب مدنظرتون رو معرفی کنید.


مطالب خیلی عالی بود، لذت بردم
متشکرم
سلام جان دل
 چه سنگ تموم گذاشتی
ممنون از توجهت :)

خیلیییی سایت های خوبی معرفی کردی
همه بوکمارک شدن

سلام همه عالم بر تو :)
نیاز بود :))))))))

خواهش الیرم 

نوش جان ♥
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، صمیمانه بر شما مبارک



آدرس ها را سر زدم...عالی....
ممنونم...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلاااام.
متشکرم.
نوش جان :)
تولد در تولد شده و کیف ها کوکه. بر شما هم مبارک :)

آدرس ها نوش جان.

تشکر 
(نمی دونم چرا این نظرتون رفته بود توی هرزنامه ها؛ دیر دیدم ) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan