جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

و بالاخره تصمیم نهایی :)

دیروز داشتم توی نور به ماهی کوچولو نگاه میکردم، متوجه ی دو تار سیبیلش شدم که به نحو نامرئی دو سمت دهانش رو به پایین روییده و بعد قیافه اش رو دو دو تا چهار تا کردم و با تک تک اسم های پیشنهادی شما سنجیدم و به این نتیجه رسیدم که «چنگیز کوچولو» صداش کنم :] هرچند جوابمو نمیده :| 


+ اون بنده خدایی که پیشنهاد اسم چنگیز رو داد همیشه خصوصی و زیر آبی نظر میذاره و از خودش رد پایی به جا نمیذاره. باشد که سر عقل بیاد!

😂😂
واقعا چنگیز؟؟ 
عکس این چنگیز خان مغول رو بزار ببینیم
به افتخار چنگیز خان عمومی پیام میذارم
وای چنگیز خاله❤️❤️🤦🤦
ممنون از اینکه اسم پیشنهادی منو انتخاب کردی
پیشنهاد دهنده اسم بنده بودم، میدونم اسم خیلی باکلاسی نیاز به تذکر نیست😎😎
البته احتمال 98.64درصد دوستان میتونن حدس بزنن که پیشنهاد بنده بود.
بلی :) 
بعدا میذارم عکسشو، بعدشم که اصلا افتخاااار دادید به ما حضرت والا مقام مبهم السلطنه که عمومی پیام گذاشتید عمیقا موجبات مسرت بنده رو فراهم نمودید.

کلاس از اسمش میریزه ولی خب خیلی دلم با این اسم بود :)
دوستان تو رو از کجا بشناسن که بدونن؟! :/
تا من نظر ندادم به چه حقی اصلا اسم انتخاب کردی ؟؟؟؟

اسمش باید اعتصام السلطنه ی آبزی باشه
افتخار ندادی نطر بذاری خبببببب
سرتون شلوغه و این حرفا

چنگیز چه اش اس؟ به سبیل هاش هم میخوره!

سلام
اسم چنگیز خان خاله رو عوض نکنین احلام خانوم.

خخخ
خدا نکشتت
من چنگیرگوچولو صداش میکنم D:
منم وقتی قیافشو شرح کردید همین اسم به ذهنم خورد
:)
اگه چهرش حالت فلسفی هم داره میتونی اسمشو بذاری کنفیسیوس ( فیلسوف چینی) و بعد کنفی صداش کنی .
فلسفی...دقت نکردم بهش.

چند روز پیش کاشف به عمل اومد که ماده است ز همین روی «ویولت» نامش نهادیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan