جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

فحش های قبل از این...

وقتی خسته و ناراحت میشم از شیطنت های فندوق هام، اصلا نمیدونم چی خطابشون کنم! اسمشونو صدا کنم از «عثبانیت»ی که نمیخوام به روی خودم بیارم، کم نمیشه! پس مثلا میگم: «برادرِ من این چه کاریه؟» یا «خواهرِ من آخر صف کجاست؟» 

حتی گاهی دیده شده وقتی از دست فلان حرکت آقای پدر کلافه میشم خطابشون میکنم :« برادرِ من...» 

به این نتیجه رسیدم «برادرِ من» یا «خواهرِ من» توی گنجنه لغاتم در لیست سیاهِ فُحشیجات نوشته شده ولی نمیدونم کی این کارو کرده :| 

خخخ اصلا نابودم، خودم میدونم! 




________________________________

واعظِ درون: آخه اینا هم گفتن داره؟

گوسپندِ مُرَدّد درون : خُب شاید پست موقت... :|

جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۱۷ بازیچه http://baziche.blog.ir
خخخخ 
جالب انگیز بود 
ازاین جور تکه کلام های شخصی منم دارم
خخ متشکرم :)
اخیراٌ روی زبون اغلب افراد هست این مدل تیکه کلام ها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan