جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

پس گلسر چی میگه؟

کاپشن و کلاهشو با ناز از تنش درآوردم، نشست روی صندلی بین دو تا پسر و یاد خودم افتادم که با دختر جماعت حال نمکیردم! و بعد گُلسرشو روی موهاش جابه جا کردم و ازش پرسیدم اسمش چیه، گفت و من نفهمیدم، از بچه ها پرسیدم اسم این دوستتون چیه؟ با هیجان باهم داد زدند و اینبار کمی فهمیدم :| نگاه به موهای بلند و حالت چشم ها و گلسرش انداختم و منو یاد دوست سوم ابتداییم؛ یاسمن، انداخت. دلم براش قنج رفت...
خلاصه توی اتاق بازی با شکایت و خاله خاله گویان اومد و دستم رو کشید و برد کنار جامپینگ و اشاره کرد به پسرکی که اسباب بازیش رو نمیداد که دخترک :| هم باهاش بازی کنه...
با روی باز گفتم: اسباب بازیت رو میدی این دختر نازنازی هم باهاش بازی کنه؟ زود بهت بر میگردونه :) 
گفت: نهههه نمیدم... ولی اون که خودش پسره :| بعدا براش میخرم!

خلاصه بر سر جنسیت یک فندق، در مقابل کل کائنات به نحوی مضحک ضایع شدم!




ُُُُ___________________
پ.ن: یه اسم برای بچهتون بذارید که آدم بفهمه دختره یا پسر از اون گذشته، موی بلند و گُلِسر روی موهای یک پسر 4 ساله چی میگه؟! اصلا چی داره که بگه؟
گلسر نه بابا
داریم به کجا میریم
داریم میریم که برسیم به انتهای دوره آخرالزمان :/
خداروشکر دامن یا پیراهن نپوشیده بود🤦🤦
:/ شاید باورت نشه ولی اصلا همچین چیزی رو بعید نمی‌دونم 
چه بامزه ((:
یعنی اینقدر ظریف و دخترونه بوده قیافه‌ش؟
خیلیییییییی ظریف، حتی حرف زدنش ،اصلا باورم نمیشد پسره :)
جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۲۲ بازیچه http://baziche.blog.ir
خخخخخ 

:)

عجییییب :"

اوهومممم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan