جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

تا این حد افتضاح

دروغ نیست اگر بگم تنها کاری که پایبند و مصر بهش باقی موندم اینه که اولِ صبح نزدیک به ظهر :|  بعد از بیدار شدن، موهامو شونه می‌کنم و به انجام هر روز ش اصرار دارم چون ژولیدگیش عصبیم می‌کنه!

وگرنه به حدی از بی انگیزگی و تنبلی رسیدم که فقط خدا می‌دونه.

.

.

چرا پای عزمم لنگه؟ چرا جزم نمیشه؟

:_( چکار کنم؟ کیست مرا یاری کند؟

سلام
باید وجدان تون بیدار کنید..
سلام
ممنون
یه راه کار عملی می‌خوام، شاید چیزی که گفتید یه راه حل تئوری بتونه باشه ولی در عمل نمی‌دونم چطور این کارو باید کرد...
سلام
برید کتاب منازل آخرت عباس قمی مطالعه کنید..
وکتاب های مربوط به آخرت...
و اینکه ختم زیارت عاشورا به شیوه آیت الله حق شناس انجام بدید تا وجدان تون بیدار بشه..
ممنون بابت معرفی کتاب، حالا که توصیه به این خوبی کردید، منم پیرو متن وبلاگتون میگم جزو چله خودتون حتما از کتاب کافی جناب کلینی بخش جهاد ، هر شب یک روایت بخونید «به توصیه آیت الله بهجت»من مداومت داشتم به این کار و تاثیر خوبی داشت ، حیف که از دستش دادم و به این حال خراب افتادم...یه کم خودمو تکون بدم حتما دوباره شروع می‌کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan