جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

بی‌تیتر!

امروز خیلی خسته‌ام...

دلم یه خواب عمیقِ طولانیِ بدون خواب‌دیدن می‌خواد... می‌فهمی؟ بدون خواب‌دیدن!

من حتی از سر و صدا و هیاهوی داخل خواب‌هام هم خسته‌ام.

ضمناً سنگم اومده پایین. دیگه دعا کنید زودتر دفع بشه. خسته شدم از دستش.

 

 

خبر خوب اینکه فقط دو هفته مونده : )

و خبر بد اینکه فقط دو هفته مونده : (

یعنی هم خوشحالم و هم ناراحت... خوشحال از اینکه استراحت می‌کنم بعد از چند ماه دوندگی و ناراحتم که دیگه قندعسل‌هام رو نمی‌بینم...

 ای بابا... بیخیال دنیا همینه.

روز معلم، محمدم زنگ زد : ) نوآموز سال ۹۸، امسال کلاس سومه... هنوز هم بامعرفته. خدا حفظش کنه.  الهی عاقبت بخیری نصیبت تک‌تک‌شون.

 

 

 

|۱۶ اردی‌بهشت ۱۴۰۲_ ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه شب|

 

 

 

عه شما هم معلمید:)) گفته بودید برم مدرسه برگردم فکر کردم خودتون دانش آموزید 

خداقوت 

بلی یه نبمچه معلمم 🤭
ممنوووونم🌹
خرمن برکت 

ببخشید 

دیر شد

از صمیم جان روزت رو تبریک میگم

ممنوووونم🍃🌹
جانتون سلامت 

سلام 

من همچین خوابی ارزو دارم ..بهترین راهی پیدا کردم.موقع خواب به سخنرانب معرفتی گوش بدم 

روز معلم تون چون توی هفته معلم مبارک باشه 

پس پیش نداره:)

 

سلام و نور
متشکرم بسیار زیاد 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan