جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

...

دلم میخواد همه حس های منفیم رو بریزم اینجا ولی نمی تونم.

 

+ حتی حوصله ندارم برگردم نیم فاصله ها رو درست کنم.

 

اگر اینجا هم ننوشتید جای دیگه ای تخلیه اش کنید...

 

چشم

منم کل مغزمو میریزم رو کاغذ یا تو بلاگ... وقتی هم منویسم بدونه نیم فاصل و اسول است.

اسلن محمع کع ما چتوری مینویصیم؟ اسلن مهمع که کسی بخونش؟

من برا خودم مینویسم.. بگذر از جهان و به دنیای درون خودت برگرد.

این هم حرفیه.
اما من کمال گرا هستم و توجه به جزییات اصل زندگی منه و بی‌توجهی به جزییات احساس بدی بهم میده فلذا خیای به سختی می‌تونم به اصول توجه نکنم.

نوشتن خیلی خوبه.

ولی بدونید که حس منفی، زیاد جالب نیست. تبدیلش کنید به حس مثبت بعدش بپاشید اینجا ما برشون داریم 😄

بلی بلی چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan