جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

ثبت است بر جریدهٔ عالم دوام ما

سلام : )

یه مدتیه که به نحو عجیبی فاز عوض می‌کنم، حالم خوبه‌ها، یهو بد میشه!! یا بالعکس. قبلاً‌تــرها هفته‌ای بود؛ یعنی یه هفته درمیون، خوب و بد...

بعد شد دو سه روز یک‌بار... بعد یه روز درمیون و حالا ساعتی فازم قاطی میشه!!!

این دیگه خیلی فاجعه است! نمی‌تونم بفهمم چرا این‌قدر انرژیم منفی میشه!

 

الآن که دارم می‌نویسم، حالم خوبه : ) واقعاً. ولی نمی‌تونم مطمئن بشم که یه ساعت دیگه چطوری‌ام؟!

 

حالا بگذریم...

 

۲۶ روز از سال ۱۴۰۲ مونده :/

و اما دربارهٔ امسال؛

من به یه هدف بزرگم، در بدبینانه‌ترین حالتش، ۴۰ درصد نزدیک‌تر شدم، البته با تلاش، از ۱۵ مرداد تا الآن... که وقت زیادی بوده و باید میزان پیشرفتم بیشتر از این‌ها می‌بود... با این وجود باز هم خوشحالم بابتش. خدایا شکرت... خیلی شکرت!

 

نمی‌خوام فکر آزمون رو بکنم؛ چون قصدِ جدی برای قبولی ندارم. از خدا و امام زمان علیه‌السلام می‌خوام، دلِ صاحبینم (والدین) رو از من، اعمالم، اخلاقم، انتخاب‌هام و سایر امورم، راضی و شاد کنه تا این‌قدر تحت فشار نباشم برای کسب این رضایت... واقعاً این رو از تهِ تهِ تهِ دلم خواستم. میشه شما هم برام همین رو بخواید؟

 

دو روز مونده به نیمهٔ شعبان ۱۴۰۲ 🎂  آخ چقدر ضعیفم، چقدر هیچم... یه هیچِ خالص... از دست خودم خسته‌ام... ولی دلم می‌خواد یه شارژ فشار قوی بهم وصل بشه تا تهِ همه‌چیز دووم بیارم... همه‌چیز. من خسته شدم از شونه‌خالی کردن. خسته شدم از در رفتن 😭 این‌ها همه از بی‌انرژییه. وگرنه من کی این‌طوری بودم؟!

 

 

+ بامداد ۴ اسفند ۱۴۰۲_ ساعت ۱۲:۵۱ دقیقه 🌪️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan