جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

رهایی

میشه دعا کنید؛ رها بشم؟

سلام

از چی رها بشید؟!

علیک سلام
همه چیز

نچ

چرا 

لا اله الا الله سبحانک انّی کنت من الظالمین

 

ذکر حضرت یونس علیه السلام برای رهایی 

و ذکر توصیه شده ی امام صادق علیه السلام برای رهایی از اندوه

رهایی از تندوه... 
ممنونم🌹

سلام، من دعا کردم اما مستجاب نشد. نمیگم نشدنیه اما شرایط استجابت دعا خیلی سخته... یرای من که مستجاب نشد... 

علیک سلام،
چی بگم والا
ان‌شاءالله خیره 

ناشناس بسته بود.

امروز نائب‌الزیاره‌تون بودم. 

ناشناس تلگرام؟
شناس داشتید که

خیلی خیلی زیارت قبول
ان‌شاءالله به زودی کربلا نصیتون
آدم‌ها نمی‌دونند این «به یادت هستم‌»ها یا «نائب‌الزیارت بودم»ها چقدر می‌تونه در بزنگاه‌های خاص دستگیر افراد باشه.
خدا براتون جبران کنه.

شناس پاک شده متاسفانه

 

ممنونم از دعاتون امیدوارم که شما هم مهمون حرم اهل‌بیت(ع) باشین

درسته.
متشکرم بزرگوارید. ان‌شاءالله به دعای شما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan