جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

واقعاً بی‌تیتر

یه ربعه اینجا دارم به صفحهٔ خالی نگاه می‌کنم

و نمی‌دونم چی باید بنویسم.

این مدت اتفاقات عجیب و غریبی افتاده...

از شهادت شهدای خدمت،

تا رنگ عوض کردن‌های مریضی مارژان :(

خسته‌ام از مریضی مامان،

نمی‌تونم با کیفیت درس بخونم،

و در عین حال، حالم خوبه و آرامم.

پای کاز دارم پیاز سرخ می‌کنم.

و خب،

انگار دنیا همینه،

هُلت میده داخل موقعیت‌هایی که دوست نداری.

 

+ برای مارژانم دعا کنید : )

الآن که دارم می‌تایپم، ۴ دقیقه مونده به اذان مغرب، التماس دعای فرج 

 

|۹ خرداد ۱۴۰۳ _ ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه|

 

ان شاالله خیلی زود خوب میشن

نگران نباش بشری 

براشون حدیث کسا می خونیم :))

وای لطف بزرگیه😍🤩
ان‌شاءالله خودت و عزیزانت در اوج صحت و درستی باشن همیشه💛

آرام باش رها کن کمی

دعا هم که البته

آرامم ولی دلم می‌خواد مامانم همش نخوابه از بی‌حالی :(

عزیزم ... یه دوره هایی این حس رو تجربه کردم و می فهمم که چقدر بهتون سخت میگذره... 

 

دعا میکنم حتما حتما اگه قابل باشم

ممنوووونم💛 
ان‌شاءالله برای هیچ‌کسی پیش نیاد.

از قالبت خوشم میاد رفتم توی عرفان ولی کد بهم نداد 

 

میشه کد قالبت رو داشته باشم؟

والا بلد نیستم از کجا باید کد بدم.
چون من خودم این قالب رو از روی یه قالب دیگه درست کردم. یادم نمیاد چند سال چطور بوده.

جمعه ۱۱ خرداد ۰۳ , ۰۸:۵۳ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

دنیا همیشه می‌خواد برات برنامه کاری بریزه 😏😏

ان‌شاءالله که حال مادر بهتر بشه

حمد شفا می‌خوانیم.

بله
دنیا ساختهٔ دست همون خداییه که به عنوان «برهم زنندهٔ تصمیمات» میشه شناختش.
ممنون از لطف شما 
عزیزانتون غرق رحمت و سلامت باشند ان‌شاءالله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan