جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

دالی!

سلام 🙊

ممکنه من رو میشناسید دیگه... این‌قدر که نبودم.

دلم برای غارنشینی تنگ‌تر از همیشه است.

این مدت بی‌کار نبودم ولی خب...

دلم گرفته امشب،

زیاد.

 

سلام

به به 

ببینید کی اینجاست

خوبید بشری خانم؟

سلام صبا خانوم ماه💛
خوبی شما؟ میزونی؟
منم هی الحمدلله
يكشنبه ۱۱ تیر ۰۲ , ۰۱:۴۳ شروین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

🙄😶

🙄

گوربانت 

کم پیدا؟

مشغولم، کلاً هم حالم گرفته بود و احوالم درهم برهم بود :(
دعا کن.

آدم وقتی امام زمانشو دمادم پیش خودش احساس کنه ، غارنشینی و... رو برنمیگزینه 

مشکل از منه... کرم از درخته.

سلام :)

عه سلاااام دزیره بانو جان 😍 خوبی بانو؟

اگه آدم شب دلش بگیره اشکالی نداره! چون میتونه بخوابه!

اما وای به روزی که آدم صبح با غم از خواب بیدار بشه...

آره سخته خیلی...

الان بهتری؟

الحمدلله🌱
دلم برات تنگ شده بود : )
سعی می‌کنم بهتر باشم.
برام دعا کن.

ما بیشتر 

چشم

محتاجیم :))

نمناک به وصال مولا عج 🌱
عاقبت بخیر بشی مهربان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan