جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

د.ل‌ت.ن.گ

دل من که یه دنیــــــــــا گرفته : )

 

+ هوای دل تو چطوره؟

 

 

|۳۰ فروردین ۱۴۰۲_ ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه بامداد|

 

 

بعداً نوشت:

تیتر: امان از بندِ هفتِ أُم‌یحیی

 

پست آخرِ ام‌یحیی خیلی خوب بود، خیلـــی ناب بود... تا اینکه رسیدم به بندِ هفت.

نابودگرِ ناب! قشنگ دَرهم ویران شدم.

 

|ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه نیمه‌شب|

 

 

 

سلام دوستِ جدیدم

ام یحیی هستم

شاگردبنّا گفت بیا که دسته گل آب دادی :(

ما می نویسیم که حال خوب کنیم، چرا ویران عزیزم؟ من و ببخش اگه دلت رو خالی کردم :(

سلام و وقت بخیر دوستِ بسیار عزیزم 💚 خدا زیر سایهٔ امام زمان عج بهتون توان مضاعف برای خدمت به خلق و توفیق روزافزونِ سربازی آقا رو بهتون بده.

اما دربارهٔ این ماجرا، در اصل مقصر خودمم و با بند ۷ پستی که واقعاً سراسر نور بود و هدایت، حجت بر من تمام شد که وابسته کردن خلق وقتی می‌دونی تهش باید رها کنی؛ درست نیست. من هم در موقعیتی مشابه بودم که مدیریتش از دستم خارج شد و آن شد که نباید می‌شد. همش با خودم میگم حقمه اگر به مجازاتِ کارم، ۵۰ هزارسال قیامت توی محشر حیرون بمونم. دعا کنید که بتونم جبران کنم.

ممنونِ حسن ظنت به ما هستم.

عزیزم برای چیزی که نمی دونستی خودت رو سرزنش نکن، ان شاءالله خدا برات جبران کنه

هرچی بود خیرش برای من بابِ

دوستی و هم صحبتی با شما رو باز کرد :)

خواهش میکنم عزیزم 🧡🌱
الحمدلله علی کل حال
خوشحالم از آشنایی با شما 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan