جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

بذار هیچی نگم حقش ادا بشه!

یه بنده‌خدایی بود می‌گفت: «من فکر می‌کنم پس هستم»؛

حالا من باید بگم «من خواب می‌بینم پس هستم.»🤣

 

صبح خواب می‌دیدم توی کلاسم، ساعت ۵ صبحه، بچه‌ها هم هی شیطونی می‌کردن. هی با خودم می‌گفتم: «این‌ها چرا اینقدر زود اومدن مدرسه؟ آخه ساعت ۵ صبح کی میاد مدرسه؟ من نمازم مونده ای بابا! حالا این‌ها رو به کی بسپارم که خودم بیدار شم نمازم رو بخونم؟! 🤣»

 

 

| ۲۸ فروردین ۱۴۰۲_ ساعت ۱۰ و ۵۸|

وای این خوابای قبل نماز صبح هستنا

یه سری شون‌ استرس قضا شدنن

یه سری شون حتی تو خواب نمازو میخونی تموم میشه

بعد که قضا شد از خواب پا میشی میفهمی خواب بوده🙂😂

وای خدایا
می‌بینی؟ دلم می‌خواد جیغ بزنم سر همه توی خواب!!!🤣

جل الخالق!

یعنی توی خواب دیدن هم می‌بینی که خوابی هنوز؟ :)

بلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan