جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

کی عیدی میخواد؟ ^_^

«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ»

♦                                                                                ♦

         ♦        عیدتوووووووووووون مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک     ♦        

♦                                                                                ♦

من به شخصه معتقدم عید غدیر بزرگترین عید بچه شیعه هاست :) اشتباه میکنم؟؟؟

سادات و غیر سادات به صف شید، میخوام عیدی بگیرم ^_^ 

سید خودم و حاج خانوم طنین بیاید جلوی صف، آهااان، بقیه هم پشت سرش منظم مرتب بایستید، خاله ببینه ^+^ 

 

عیدی من نفری 2 تا صلوات به نیت آقاجانم علی بن ابیطالب، جهت حاجت رواییم میباشد :) زودی بفرستید ببینم کِی حاجت روا میشم ؟!

حالا چون میخوام بی نصیب نمونید، منم به نیت هر کدومتون دو تا صلوات میفرستم. خوبه ؟ 

هرگونه شکایت و انتقاد رو با روی باز پذیرایم *-*

طنیننن با قدرت اومد جلو😅💪

من بهت افتخار می‌کنم که عیدی نقدی نمیخوای😂😂

بهت افتهار میکنم که جا خالی ندادی :)))))) 
عیدی توام محفووووووووووووظه و البته عیدی آقا داماد :) 

آخه به دردم نمیخوره عیدی نقدی :/
دست کم من هنوز به فلسفه ی عیدی نقدی پی نبردم :) 

سلام بشری بانو

عید شما مبارک باشه الهی

من تا حاجتتو ندونم از صلوات خبری نیست [خنده]

سلاااااااام بر بانوی پزشک پیشاپیش رووووزتون مبااارک ♥♥ (1 شهریوره)
متشکرمممم همچنین؛
برای من به لطف استاد قشنگم و بچه های حرکت جهانی اربعین خیلی خداروشکر عید قشنگی رقم خورد.

حاجتم: اونی بشم که اون میخواد :) به درد بخور!

عید شما مبارک :)))

بله بهترییییییییییییین عیده

 

عیدی که چیزی نیست من برات جونم میدم :)

سلاااااااام بر سیدی الحنوووووون ♥

خیلی عید خوبی بود
الحمدالله
ان شاءالله برای تو هم همین طور بوده باشه :)

فدااااای تو اومجوری بی سید میشم :/ تنهام بذاری؟
نه دیگه همون دو تا صلوات کافیه ♥♥ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan