جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

اردیبهشت همچنان ادامه دارد...

اصلا باورم نمیشه اردیبهشت چند روزه تموم شده و من هنوز توی حال و هوای بهشتیش ام...

دلم شدیدا براش تنگ میشه :)

خدا نگهدار هوای لطیف دوست داشتنی من ...

زود برگرد.

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


طاعاتتون قبول


فقط یه اردیبهشتی می دونه اردیبهشت یعنی چی(لبخند)


شب قدر، برای شما و خواهرتون دعا کردم...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام،
متشکرم، ان‌شاءالله حاجت روا بشید.
ولی من خواهر ندارم :)
عاقبت بخیری نصیب همه مون
یا حق
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


عرض کنم که به اسم نویسنده دقت نکردم...آخه یه نویسنده دیگه هم داریم که اسمش اردیبهشته(لبخند)


دیگه ببخشید(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام،
ایرادی نیست :)
یا حق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan