جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

نظر سنجی قالب

آیا قالب رو تغییر بدم؟

خودم دلم میخواد ها ولی نمیدونم چه قالبی رو بذارم که هم خدا رو خوش بیاد هم بنده خدا رو :)

جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۳:۴۴ بازیچه http://baziche.blog.ir
سلام .
نظر خودت مهمه .
اگر حالت و خوب میکنه تقییرش بده ، بعد خبرم کن ببینم چه شکلی شده.

سلام.
قالب بیشتر برای مخاطب باید جذاب باشه دیگه :)
:)
جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۰ آرزوهای نجیب (:
به‌نظر منم تغییرش بده (:
دارم میگردن دنبال قالب حوشگل :)
ترجیحاً دریا 
جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۸ آرزوهای نجیب (:
به‌نظرم بیا یه قالب ساده انتخاب کن، بعد یکی از تصویرگری‌های خودت رو بذار هدر.
چرا من بهش فکر نکردم؟ 
خلاق من بودی میدونم :)
جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۱۲ بازیچه http://baziche.blog.ir
فکر کنم اول خودت قرار هست اینجا مطلب بنویسی و از روزمرگی لذت ببری .
البطه در کنارش مخاطب و بازدید کننده هم میتونه مهم باشه.
اما بیشترین زمان و شما در اینجا سپری میکنید .

اوهوم درسته...
خب برای من مخاطب هم خیلی مهمه 
:)
سلام
Yes
Yes
سلام
تشکررر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan