جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

چالش ادعیه منتخب :)

در این چالش خواسته شده بود اون دعا یا مناجات یا ذکر خاصی که باهاش خیلی کیف می کنید و به قول معروف حرف دلتونه، به اشتراک بذارید. حالا می خواد بخشی از یک دعا باشه یا کلش :) 

جهت اطلاعات بیشتر به پست آقای گوارا  که لینک شده، مراجعه کنید.

ادعیه زیادی هست که باهاش کیف می کنم ولی یه زیارت حضرت زهرا (س) هست که خیلی حالمو خوب می کنه.. مخصوصا این تیکه اش: «السلام علیک یا ام الحسن و الحسین سیدی شباب اهل الجنه» خودش سه تا روضه است... در کنارش دعای کمیل و جوشن کبیر :)

 

 

پ.ن: عیدتووووون مبارک angel

پ.ن: ممنونم از آقای گوارا بابت اطلاع رسانی این چالش. عاقبت بخیری نصیبتون.☺

من خیلی ابوحمزه رو دوست دارم :)

 

بعد اینجای دعای صباح حضرت امیر رو هم خیلی دوست دارم که سر به سجده میزاری و میگی: الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوائی غالب، و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقر بالذنوب فکیف حیلتی یا ستار العیوب و یا علام الغیوب و یا کاشف الکروب اغفر ذنوبی کلها  بحرمه محمد و ال محمد یا غفار و یا غفار و یا غفار...

 

چه قشنگگگگگههههههههه

من نخوندم تاحالا.

مایلم به زودی بخونمش :)

ولی خیلی دعا هست دوست دارمااا

اینام یادم رفت

مثلا من خیلیییییی زیارت جامعه کبیره رو دوست دارم

یا اگر حرم و اینا رفتم حتما عالیه المضامین میخونم :)

 

اوهومممممم

ما اینقدر هول هولکی و.... میریم حرم  (هر حرمی) تهش بتونم یه زیارت عاشورا بخونم :/ اصلا عقده شده برام.
اینقدر دلم میخواد با فراغ بال برممممم که نگو!

اوهوم قشنگه

حفظش کن همیشه بخون :)

 

خخخ همه همینطوری ان.

من وقتم نکنم بازم جامعه رو می خونم حتی نصفه :)

 می نویسم میذارم زیر شیشه ی میزکارم :) ممنون.

اصلا درک نمی کنم برای چی عجله میکنند ؟ :/
من که هول می کنم اصلا.... تهش دو تا دو رکعت نماز برای اموات و حاجات میخونم فقط :/ میگم اگر خودم بی نصیبم اموات نصیبی ببرند.

خواهش می کنم [لبخند]

نصیب هممون ...

ان شاءالله

حدیث کسا

عجیب‌بهم ارامش‌میده اجی عجیبا...

عالیههههه
من یه مدت بهش معتاد شده بودم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan