جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

چهارمین بار

چهار بار این صفحه رو باز کردم چیزی تایپ کنم ولی وقت نمیشه و میبندمش...



حالا که دو سه هفته است فارغ التحصیل شدم به عبارتی و تصور میشه یه کم سرم خلوت تر شده باشه... برعکس به خاطر نقل و انتقال منزل، کلی کاره که ریخته سرم و وسط کوهی از جعبه های بسته شده و وسایل جمع نشده، دارم تایپ میکنم... و فقط 5 روز دیگه نت دارم...

استرس های نهفته از تجربه موقعیت جدید یه طرف... استرس قول هایی که دادم برای انجام کارهای متعددی که به نت وابسته است هم طرف دیگه که داره کم کم انرژیم رو از بین میبره.


+ تولد امام رضا و یه دلِ تنگ.... (التماس دعا)

+ هفته عفاف و حجاب مبارک : )

 

موفق باشی
همه چیز با آرامش راحت تر جلو میره یه موزیک ملایم بذار و کاراتو شروع کن چشم روهم بذاری با موفقیت همچی تموم شده :)
متشکرم.

موزیک که خوبه ولی حماسیش یه چیز دیگه است.
ممنون از پیشنهاد.
و آدمی پول را آفرید حلال مشکلات
:)

سر آدم شلوغ باشه ولی دلش آروم
ان شالله دلت آرووووووم
:)

الپول و ما ادراک ما الپول :/

دلت آرروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم ترین ♥♥♥♥
حماسی نمیدونم چطوره ولی با آهنگای قدیمی و بندری بیشتر حال میکنم :)
موندم قدیمی چکار به بندری داره سلیقم نداریم :/
:)
ایرادی نداره 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

پیشاپیش عیدتون مبارک


ان شاء الله به خوبی و خوشی...
به شلوغ کاری هاتون، خریدن شیرینی هم اضافه کنید(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام،
متشکرممم
عید شمام مبارک.
شیرینی :) خورده شد (استیکر خجالت کشیدن)

عاقبت بخیری نصیب همه مون 
یا حق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan