جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

جواد

زشته اگر بگم دلم برای جواد تنگ شده؟

خب تنگ شده دیگه...



چه زود بزرگ شدیم.



«جواد و مومو» فیلم بچه مهندس منو یاد «جواد» دوران بچگیم انداخت :)

ان شاء الله هرجا هست سلامت باشه.

سه شنبه ۱۱ دی ۹۷ , ۰۰:۳۲ آرزوهای نجیب (:
چرا زشت باشه؟
دله دیگه تنگ می‌شه ):
«دله که تنگ باشه وگرنه میشه کاروان سرا» این چیزیه که برای دلداری دادن به خودم میگم :)


نمیدونم ولی خب خیلی دلم تنگ میش براش :)
سلام
کیستن این جناب جواد آقا؟؟ 
سلام به آرشیو مطالب «من و جواد و داوود» مراجعه کن :)
واقعا حتما خاطرات پررنگی دارین از اون دوران 
انشالله هرجا هست خوش وخرم باشه 
حتما اونم به یادشماست که دلتنگین
اوهوم :)
ان شاءالله
نمیدونم اگر حافظه خوبی داشته باشه :)
میدونی کجاست؟
نشونی بده تحویل بگیر
نه نمیدونم کجاست...
شدیدا علاقه دارم برم اون محله....
وای عجب نابه حتی یاد گرمای تفتیدگی تابستونش...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan