جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

از کلمات بهینه استفاده کنیم 1

وقتی میرم داخل مترو، به وضوح می‌بینم که حرمت، شرافت و انرژی بعضی کلمات چقدر وقیحانه نادیده گرفته میشه یا حتی زیر پا گذاشته میشه.

کلماتی مثلِ «خانومم»، «گلم»، «عزیزم» و به وقیحانه ترین شکل، کلمه «عشقم»!


به خاطر همینه که دیگه از حرف زدن و به طور خاص، از به کار بردن برخی کلماتِ حاملِ احساسات، لذتی نمی‌بریم چون خیلی از همین کلمات انرژی مثبتشونو از دست دادند.


از کلمات بهینه استفاده کنیم :)

همین.


گاهی به کار بردن یک «میم مالکیت» اونقدر می‌تونه بار احساسی داشته باشه و مخاطب اون رو تام و کامل دریافت کنه که به وجد بیاد، مثلا دوستی رو اغلب، «عزیز» خطاب می‌کردم و آخرین بار «میم مالکیت» هم بهش اضافه کردم، کلی ذوق کرد و گفت خیلی وقت بود بهم نگفته بودی «عزیزم» !

و این برای من خیلی می‌ارزید چون مخاطبم تمام احساس درون اون کلمه رو دریافت کرد :)

موافقم م ملکیت خیلی خوبه دوستم
بلیییی
به شرطی که به ناف هرکسی نبندیمش! 
:)
آی قربون دهنت من هم همینو میگم. میگم چرا باید همش از این لفظ ها استفاده کنیم.
یه بار یکی بهم گفت عشقم، منم بهش گفتم واقعا من عشق تو هستم؟ فکر کنم هنوز تو افق مشغول چرخیدنه
خخخ توام که کلا رک و پوست کنده ای :)
اینقدر رک نباش با ملت
حالا من آببندی شدم :/ 
ولی جدای از هر حرفی خیلی زجر می‌کشم بی موقع کلماتی رو استفاده می‌کنند فقط باید :| بهشون نگاه کنی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan