جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

تصورات دست یافتنی ؛)

«کافه ماگنولیا شعبه دیگری ندارد»

یک روز این رو بالای کافه کتاب خودم میزنم. شاید تو و اون یکی، هر روز بیاید به صرف بیسکوییت هایی که خودم پختم و چای، دور میزی بشینیم که کنار درخت ماگنولیا مختص خودمون گذاشتم.

 تو در مورد رُمان جدیدت بگی و اون یکی از این که «وُریا» به چاپ چهارمش رسیده ذوق کنه و کار تصویرگری کتاب سومش رو بسپره به خودم و من کف کنم از داشتنتون...


اون روز قطعا خیلی دور نیست.


باید اعتراف کنم که قند ته دلم آب میشه از این تصورات دست یافتنی :)

منم دستپختم بد نیستا
میام با هم غذاهای خوشمزه ی اصیل و سالم می پزیم
ها ها

باید این کارو بکنی
وگرنه میزنمت

ان شاء الله

هورااااااا

 

ببین اولین کامنت رو با اینترنت مودم و پای سیستم به تو جواب دادم :)

بگیرم به فال نیک سید؟

بگیر اون فال نیک رو تا در نرفته
بدو بدو
خخخ
گرفتم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan