جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

میشه یکی به من بگه...

دقیقا فلسفه این پست هایی که فقط عنوان دارند و رمز گذاری شدن، چیه؟

اگر قراره کسی نخونه چرا پست شدن؟

یا اگر قراره یه تعداد معدود بخونند چرا توی فضاهای دیگه مثل اینستا و تلگرام و سروش و ... بین خودشون به اشتراکش نمیذارن؟


قصدم خوره گیری نیست ها فقط لزوم و فلسفه اش رو نمیفهمم!

آقا لطفا یکی منو روشن کنه!

من که اینطور استدلال می‌کنم:
خب مسلما به خاطر اینکه توسط کسی( یا حداقل هرکسی) خونده نشن..
ولی اینکه چرا تو بلاگ... بنظرم یه بلاگر واقعی توی وبلاگش خیلی احساس راحتی می‌کنه پس چرا نخواد که خصوصی‌ترین حرفاشو که حتی با وجود عدم شناسایی هویت‌ش نمی‌تونه با بقیه به اشتراک بذاره رو اینجا تو بلاگش پست کنه.
سوالی که پیش میاد اینکه پس چرا توی «بلاگ‌های بروز شده» آپ میشن که فکر می‌کنم بخاطر تنبلی یا فراموش کردن یا حتی عدم دونستن این امکان که می‌تونن تنظیمات پست رو طوری تغییر بدن که تو اون قسمت بروز نشه
البته جنبه‌ی دیگه‌ای هم داره؛ همون خونده شدن توسط نزدیک‌ترین دوستان بلاگی که با دادن رمز و...اتفاق میفته و دورترین حالت هم فکر می‌کنم بخاطر اینکه بلاگر می‌خواد بدونه آیا کسی تمایلی به خوندن پستای خصوصی‌ش و درخواست رمز داره یا نه که خب فقط میشه گفت دلیلی برای رمز دار بودن اون پسته و ربطی به محتوا نداره
احتمالات ذکر شده منطقی بود، اما آخریش خیلی جالب بود، به نظرم هستن چنین افرادی.

منم این احتمالات رو می‌دادم غیر آخریش اما هی حس کردم شاید دلیل خیلی خاص تری داره که به ذهن من خطور نمیکنه!
الله اعلم :)
والا ما هم نفهمیدیم.
هوم 
شاید کسی بگه بفهمیم دقیقا فلسفه اش چیه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan