جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

"درد، نام دیگر من است"

الان که دارم تایپ میکنم و هی میگردم دنبال «پ» روی صفحه کلیدی که بهش عادت ندارم و هی هرچی تلاش میکنم نیم فاصله بین «می» و «کنم» تایپ نمیشه؛ دقیقاٌ همین لحظه آواز کبوتر و غارغار کلاغِ کلافه شده از گرما از توی حیاط، از پشت همین پنجره، میپیچه توی گوشم و حس نوستالوژی 6 سالگی و تنهایی سه چرخه سواری کردن توی پیاده روی خاکی پشت خونهمون توی خیابون البرز، میاد سراغم و تجسم میکنم اون موقعی رو که از گرما و هوای تفتیده تیرماه روی سه چرخه چرت میزدم و توی فکر اینکه اگر چندتا بخوابم بابا میاد؟! چند دور دیگه پیاده رو رو پا میزدم و با تن عرق کرده و دهن خشک شده همونجا یه گوشه روی سه چرخه خوابم میبرد!

دلم میخواد بازم همین الان، موقعی که دارم تایپ میکنم و باااز هم هی میگردم دنبال «پ» روی صفحه کلیدی که بهش عادت ندارم و اینبار دیگه تلاش نمیکنم بین «می» و «کنم» نیم فاصله تایپ کنم، با همین تق تق دکمه های کیبرد، چرت بزنم و به این فکر کنم که اگر چندتا بخوابم بابا میاد؟! یه هو به خودم بیام ببینم خوابم برده و حالا بیدار شدم و بعد از ایییین همه مدت بابا اومده...




پ.ن: بابا، باباست!

        چه زمینیش، چه آسمونیش...


پ.ن تر: به قول قیصرِ جان: "درد، نام دیگر من است" 

دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۴ آرزوهای نجیب (:
یعنی چی چه زمینی، چه آسمونی؟
زمینی رو داری، 
آسمونی رو نداری :) 
   به جفتش میتونی بگی بابا...
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۸:۰۰ آرزوهای نجیب (:
بابای آسمونی یعنی چی؟

بابایی که به خانواده آسمونیم متعلقه... ندارمش چون من و  امثال من، برای داشتنش ندوییدیم، از خودم در نمیارم، مؤیدش آیه 11 رعد است. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan