جرعه جرعه جآن

روزی دریا خواهم شد...

و بالاخره نمره قبولی!

اگر نگاه ات به پایین و بالا شدن های زندگی این باشه که : "باید آدم امتحان بشه تا ضعف هاش به قوت مبدل بشه" ، و ببینی که تو هی داری توی یک موضوع خاص امتحاناتی با ورژن متفاوت تجربه می کنی ولی موضوع اش تغییر نمی کنه، پشت بندش از خودت می پرسی: "چرا چند وقته فقط با همین یک موضوع امتحان میشم؟! "

حتی ممکنه خسته بشی و به اصطلاح کم بیاری، لج بازی کنی...

اما باید بدونی؛

«...فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلاً وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِیلاً» (43/ فاطر)

توی ریاضیات خلقت و سنت های تغییر ناپذیر الهی، جواب اینه که " اون نقطه ضعف هنوز به قوت مبدل نشده" پس ممکنه هر بار همون امتحان تکرار بشه و گاهی هم سخت تر بشه تا بالاخره نمره قبولی کسب کنی :)

فقط لازمه توی امتحان سخت، خدارو به اسم «یا مُبَدِّلُ یا رَبّ» صدا بزنی و نیت کنی توی هر شرایطی فقط با خط کش خدا اندازه ها رو بسنجی و در نتیجه بهترین ها رو اننتخاب کنی، پس مطمأن خواهی شد که چون سنت خدا تغییر ناپذیره، بهترین نمره رو از امتحان ات می گیری!

چه نگاه جالبی (:

+ فقط اگر معنی عربی‌ها رو هم بنویسی عالی میشه، من عربیم خیلی ضعیفه🙈
آیه 43 سوره فاطر : « ... ابداً در سنت خداوند تبدیلی نخواهی یافت ، و ابداً در سنت الهی تحولی نخواهی یافت»
 اون اسم خداوند هم یعنی « ای تبدیل کننده، ای پرورش کننده»
یه توضیحی از استاد شجاعی می ذارم که تکمیل کننده است:)----» " کسی که در مقابل اذیت دیگران از نام «مبدّل» استفاده کرده و سختی­ها را به نور تبدیل کرده از این اسم بهره دارد. هر انسانی مجهز به نام مبدّل است. مناسب است که روزی 76 بار ذکر «یا مبدّل» برای تبدیلات مبارک در نفس، بعد از نماز صبح گفته ­شود."

 لینک میدم اگه دوست داشتی بخون مطلبشو، به نظر فوق العاده است ؛)

http://montazer.ir/content/%C2%AB%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%A9%C2%BB-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستیم بر آن عهد که بستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan